Mijn lijst met blogs

Over mij

Mijn foto
net deze blog gestart, moet nog even verder uitzoeken hoe het nu verder moet maar in ieder geval vind ik het leuk om op het net de scraps te zien en om inspiratie op te doen. Ik heb al wat gemaakt maar die komen nog. Eerst nog even verder dit uitzoeken

zondag 28 augustus 2011

Alvast begonnen met wat kerstkaartjes, lekker samen aan het knutselen geweest met Yvonne (6 jaar)









Kaartje gemaakt door Christa
Kaartje gemaakt door Yvonne

Kaartje gemaakt door Yvonne

2 opmerkingen:

  1. hoi Chrizzy

    leuk dat je op mijn blog bent geweest ...jij hebt ook een leuk blog hoor!
    de meeste spullen kom ik via webwinkels kijk maar eens aan de zijkant van mijn blog!
    veel succes met de hooby en het werkt echt verslavend hahahah
    groetjes Helma
    ps ben je volger geworden kan ik af en toe eens komen spieken bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Christa,

    Lekker bezig geweest. Kerstkaarten, ik moet er nog niet aan denken om al te gaan maken. Maar normaal begin ik ook altijd al in september ermee. Ook het goede idee hebben he. Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen